Usein kysytyt kysymykset
Apua tilaamiseen
Kuinka teen tilauksen?
1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja mene kassalle.
2. Täytä tietosi ilmestyvään lomakkeeseen.
3. Valitse sinulle mielusa toimitustapa ja paikka.
4. Siirry maksamaan Tarkemmat ohjeet tilauksen tekemiseen tästä
Voinko tehdä tilauksen ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit. Asiakastilissä on monia etuja ja se tekee ostoksen teosta sutjakkaampaa. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa. Asiakastilillä näet mm. tilaushistoriasi ja kerran täytetyt osoitetiedot jäävät muistiin! Ostoskoriin lisätyt tuotteet säilyvät ostoskorissa, joten voit helposti suunnitella ostokset hyvissä ajoin. Saat halutessasi myös etuja ja tietoa tuotteistamme sähköpostiisi! Rekisteröidy ylhäältä kohdasta "Tilini"
Tilauksen jälkeen ?
Kun olet tehnyt tilauksen, saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilauksen tiedot ovat tarkistettavissa sähköpostin tilausvahvistuksesta. Toimitamme pakettisi niin pian kuin mahdollista, 95% tilauksistamme lähtee 1 arkipäivän kuluessa. Sesonkien tai kampanjoiden aikana tilaus voi kestää 2-4 arkipäivää.
Miten näen tilaukseni etenemisen?
Voit seurata tilauksen tilaa asiakastilisi kohdasta "Tilaukseni". Siitä näet, onko tilauksesi käsiteltävänä vai jaeltu. Kun olemme lähettäneet tilauksesi matkaan varastoltamme, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksesta näet yhteenvedon tilauksestasi sekä seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua.
Kuinka tilaan teelahjan yllätyksenä ystävälleni?
1. Valitse haluamasi tuotteet ja mene kassalle
2. "Yhteystiedot" kohtaan lähettäjän eli sinun sähköpostisi
3. "Toimitusosoite"- kohtaan lahjan saajan tiedot
4. Valitse toimitustapa/paikka. Lähimmät noutopisteet nousevat ensimmäiseksi ehdotuksissa.
5. Sivun alalaidassa täytä omat tietosi kohtaan "Laskutusosoite" --> "Käytä eri laskutusosoitetta. / Jos olet lahjan lähettäjä – täytä omat tietosi tähän ❗"
6. Saat omaan sähköpostiisi ilmoituksen, kun paketti on perillä. Lähetä vasta silloin paketin saapumisilmoitus ystävällesi! Ystäväsi ei saa ilmoituksia, ennen kuin kerrot hänelle ilouutisen, jonka voi heti hakea postista tai suoraa kotiovelle postin Kotipaketilla.
Haluan peruuttaa tilaukseni?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)forsmantea.com .
Mikäli tilaus ei ole kerennyt lähteä varastoltamme, voimme hyvittää rahat takaisin kokonaan. Toimi heti sillä keräilymme on nopeaa!
Miten palautan tuotteen?
Verkkokaupasta myydyillä tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita.
Palautus on Suomessa maksutonta. Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Postin kautta. Pakkaa lähetys huolellisesti, jotta se saapuu myös ehjänä meille. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee. Voit myös halutessasi tulostaa mukaan sähköpostilla tulleen tilausvahvistuksen tai toimitusvahvistuksen.
Helpoin tapa palauttaa Postin paketti?
Tilaa palautuskoodi tätä linkkiä painamalla ja syöttämällä seurantatunnus (JJFI-alkuinen koodi, löydät sen sähköpostista " Tilauksesi on matkalla".)
Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin. Palautus on aina ilmainen.
Miten voin käyttää alennuskoodin Forsmanin verkkokaupassa?
Maksu- ja toimitusinformaatio
Valitsin toimitukseksi noudon myymälästä, miten toimin?
Valitessasi noudon Vantaan tehtaanmyymälästä on paketti noudettavissa myymälä aukioloaikoina. Myymälä noudosta ei peritä käsittely- tai toimitusmaksuja. Saat viestin sähköpostiisi, kun tilauksesi on noudettavissa. Myymälä sijaitsee osoitteessa Suokalliontie 7, Vantaa.
Lähetykseni on kadonnut tai se on pahasti myöhässä?
Tuote on viallinen / viottunut toimituksessa
Ota yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)forsmantea.com
Kuinka käytän alennuskoodin?
Mikäli sinulla on alennuskoodi, voit käyttää sen kertaluontoisesti yhtenä ostoskertana. Voit käyttää vain yhtä alennuskoodia kerrallaan. Alennuskoodi syötetään kassalla sille valittuun kohtaan "alennuskoodi".
Ovatko tuotteen saman hintaisia netissä kuin kaupoissa?
Tähän pyrimme. Marginaalisia heittoja voi esiintyä tiettyjen tarjousten aikana. Nettikaupasta löytyy paljon tuotteita, joita ei voi muualta ostaa. Tästä johtuen kaikki tuotteet eivät ole "vertailtavissa" sillä ainoa myyntikanava on nettikauppamme.
Etkö löytänyt apua ongelmaasi?
Autamme mielellämme, joten soita asiakaspalveluumme tai laita sähköpostia!