Usein kysytyt kysymykset

Apua tilaamiseen

Kuinka teen tilauksen?
1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja mene kassalle.
2. Täytä tietosi ilmestyvään lomakkeeseen.
3. Valitse sinulle mielusa toimitustapa ja paikka.
4.  Siirry maksamaan

Voinko tehdä tilauksen ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit. 
Asiakastilissä on kuitenkin monia etuja ja se tekee ostoksen teosta sutjakkaampaa.  
Rekisteröityminen on nopeata ja helppoa. Asiakastilillä näät mm. tilaushistoriasi ja kerran täytetyt osoitetiedot ovat aina muistissa!
Ostoskoriin lisätyt tuotteet säilyvät ostoskorissa, kun haluat jatkaa ostosten tekemistä. Saat halutessasi myös etuja ja tietoa tuotteistamme sähköpostiisi!

Rekisteröidy ylhäältä kohdasta "Tilini"
Tilauksen jälkeen
Kun olet tehnyt tilauksen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse, heti  kun olemme vastaanottaneet sen. Tilauksen tiedot ovat tarkistettavissa sähköpostin tilausvahvistuksesta. Toimitamme pakettisi niin pian kuin mahdollista, usein tilaus lähtee meiltä 1-2 arkipäivän kuluessa. Sesonkien tai kamppanioiden aikana tilaus voi kestää 3-7 päivää. 
Miten nään tilaukseni etenemisen?
Voit seurata tilauksen tilaa asiakastilisi kohdasta "Tilaukseni", josta näet, onko tilauksesi käsiteltävänä vai toimitettu. Kun olemme lähettäneet tilauksesi matkaan varastoltamme, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen. 
Toimitusvahvistuksesta näet yhteenvedon tilauksestasi sekä seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua netissä täällä.
Kuinka tilaan teelahjan ystävälleni?
Verkkokauppa listaa automaattisesti toimitustapa näkymään  lähimmän Postin noutopisteen sekä lähimmät pakettiautomaatit. Jos haluat saada tilauksen esimerkiksi ystävälle tai työpaikan lähelle olevaan noutopisteeseen, kirjoita tämä osoite Toimitusosoite-kenttään, jolloin Toimitustapa-kohdassa listataan tämän osoitteen lähellä olevia noutopisteitä. Paina Jatka maksuvaiheeseen -nappia. Valitse Laskutusosoite-kohdassa “Käytä eri laskutusosoitetta” ja täytä omat tietosi laskutusosoitteeksi
Haluan peruuttaa tilaukseni?
Mikäli olet maksanut jo tilauksesi ja haluat sen peruttaa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, asikaspalvelu(at)forsmantee.fi. .

Maksu- ja toimitusinformaatio

Valitsin toimitukseksi noudon myymälästä, miten toimin?
Valitessasi noudon Vantaan tehtaanmyymälästä on paketti noudettavissa myymälä aukioloaikoina. Myymälä noudosta ei peritä käsittely- tai toimitusmaksuja. Saat viestin, kun tilauksesi on noudettavissa.
Lähetykseni on kadonnut tai se on pahasti myöhässä?
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja autamme selvittämään paketin sijainnin.  Oletusarvoisesti toimitukset lähtevät tehtaalta 1-2 arkipäivän kuluessa. Paketin hukkumistilanteessa autamme selvittämään asian pikimmiten. 

Yhteystietomme löytyvät tästä!
Tuote oli vioittunut kuljetuksen aikana tai tuote on viallinen
Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ratkaisemme ongelmatilanteet sujuvasti.

Yhteystiedot löytyvät tästä
Kuinka käytän alekoodia?
Mikäli sinulla on alekoodi, voit käyttää sen kertaluontoisesti yhtenä ostoskertana. Alekoodi syötetään kassalla sille valittuun kohtaan "alekoodi".

Tarkemmat ohjeet alekoodin syöttämisestä löydät  tästä
Ovatko tuotteen saman hintaisia netissä kuin kaupoissa?
Kyllä ovat. Marginaalisia heittoja voi esiintyä tiettyjen tarjousten aikana. Nettikaupassa on paljon tuotteita, joita ei voi mistään muualta ostaa. Tästä johtuen kaikki eivät ole edes"vertailtavissa" sillä ainoa myyntikanava on nettikauppamme.
Etkö löytänyt apua ongelmaasi?
Autamme mielellämme, joten soita asiakaspalveluumme tai laita sähköpostia! 
 
Yhteystietomme löytyvät tästä!